Vi oplever i øjeblikket tekniske udfordringer med modtagelse af support-henvendelser sendt via mail. Det betyder, at sager indsendt via mail ikke automatisk oprettes i vores system.

Hvordan påvirker det dig?
Hvis du har sendt en support-henvendelse via mail, har vi muligvis ikke modtaget den.

Hvad kan du gøre?
Du kan stadig oprette support-sager ved at logge ind på support-portalen og oprette sagen direkte hér. Disse sager fungerer som normalt.

Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt og beklager ulejligheden.

Kære brugere af Netforvaltning Sundhed

Vidste I, at mange privathospitaler kan modtage attestanmodninger elektronisk?
For at udnytte denne mulighed skal I fremsøge og vælge dem via Læger-fanen i NFS.

Hvis anmodningen i stedet sendes via Privathospitaler-fanen, bliver den automatisk sendt pr. brev. Det betyder, at en potentiel elektronisk levering ikke bliver udnyttet – og processen kan tage længere tid.

Ved at vælge Læger-fanen sikrer I, at anmodningen bliver sendt elektronisk, hvor det er muligt, og sagsbehandlingen kan gå hurtigere.

Tak for, at I hjælper med at optimere processen.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Vi har i øjeblikket problemer med at publicere vores vejledninger på Mediconnect/MC og Mediconnect Proces/MCP.

Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

En voie de résolution

Til info virker STAR integrationen ikke, da STAR har ændret i deres opsætning. Hvilket bevirker at vi også må ændre på vores side, men vi arbejder på sagen.

Vi beklager ulejligheden og vi sætter stor pris på jeres tålmodighed, mens vi løser udfordringen.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Til info er der udfordringer vedr. STAR integration, det virker kun for nogle brugere, men vi arbejder på sagen.

Vi beklager ulejligheden og vi sætter stor pris på jeres tålmodighed, mens vi løser udfordringen.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problème identifié

På nuværende tidspunkt sender vi ikke mails fra EG Sundhed. Det betyder, at I ikke modtager statusmails eller kalender invitation.

Vi arbejder på at få dette op og køre igen.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Netforvaltning Sundhed

Entretien

Mediconnect

Opérationnel

Mediconnect Process

Opérationnel

General orientering

Entretien

EG Kørekort

Opérationnel

EG Sundhed

Opérationnel
EGSU: Mail

Historique récent

Det er desværre ikke muligt at generere dokumentpakker i øjeblikket
4 services concernés:
Aucun événement pour 5 jours!
Status opdatering - Midlertidige problemer med tilgang af EG systemer
6 services concernés: