Vi vil gerne informere jer om, at NetForvaltning Sundhed/NFS kortvarigt vil være nede for vedligeholdelse i dag, d. 31.03.2025 i tidsrummet 17:00 - 17:30.

Vi anbefaler derfor, at I gemmer jeres arbejde før dette tidsrum for at undgå eventuelle tab af data.

Vi beklager ulejligheden og takker for jeres forståelse.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Til info virker STAR integrationen ikke, da STAR har ændret i deres opsætning. Hvilket bevirker at vi også må ændre på vores side, men vi arbejder på sagen.

Vi beklager ulejligheden og vi sætter stor pris på jeres tålmodighed, mens vi løser udfordringen.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Til info er der udfordringer vedr. STAR integration, det virker kun for nogle brugere, men vi arbejder på sagen.

Vi beklager ulejligheden og vi sætter stor pris på jeres tålmodighed, mens vi løser udfordringen.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Til info arbejder vi forsat på sagen.

Vi beklager at det ikke er løst endnu, men vores produktteam og udviklere arbejder på højtryk for at finde en løsning hurtigst mulig.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Vi er blevet opmærksomme på at alle ikke modtager vores Release notes til EG Sundhed.

I bedes sende en mail til Supporten / support.egdw@eg.dk hvis I ikke modtager dem i dag, men gerne vil have dem fremover.

Til info kan I også bruge linket ind til Release notes som er flg.:
https://installationcontent.bosted.net/icontent_prod/Documentation/DK/Sundhed/Content/Sundhed/Release%20notes/SundhedReleaseNote.htm

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Til info er brevskabeloner midlertidigt slået fra pga. nogle uhensigtsmæssigheder. Der kommer en re-lancering af modulet med forbedret funktionalitet og det forventes start 2025.

Vi melder ud, så snart det kan bruges igen.

Beklager eventuelle ulemper, dette måtte have medført, og takker for jeres tålmodighed, mens vi løser problemet.

Kære kunde

Vi har modtaget flere henvendelser vedrørende udfordringer med afsendelse af LÆ275 og indstillinger til borgeres læger.

Vores tests viser, at vores korrespondancemeddelelser fungerer som forventet, men vi har identificeret et problem med modtagelse af vedhæftninger i lægesystemet XMO.

Vi er i gang med at kontakte XMO for at bede dem om at løse dette problem hos dem.

Hvis I bliver kontaktet af en læge, der ikke har modtaget en indstilling eller LÆ275, bedes I først afklare, om lægen bruger XMO som lægesystem. Hvis det er tilfældet, kan vi desværre ikke afhjælpe problemet direkte. I så fald bedes lægen selv kontakte deres lægesystemudbyder for at få løst udfordringen.

Vi vil løbende opdatere denne side med information om vores videre kontakt med XMO.

Med venlig hilsen
EG Sundhed Teamet

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Kære kunde

Vi er opmærksomme på, at flere af jer har henvendt jer omkring muligheden for at se, om en sag er blevet sendt til borgerens læge.

Vi arbejder aktivt på at finde en løsning og vil opdatere her på siden, så snart vi har nyt.

Med venlig hilsen
EG Sundhed Teamet

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Kære kunde

Vi oplever i øjeblikket flere henvendelser om, at udsatte sager fra rehabiliteringsteamet ikke kan afsluttes af sagsbehandlere.

Vi arbejder på at udvikle en funktion, der løser dette problem. Løsningen er i øjeblikket under test, og vi forventer, at den bliver inkluderet i release 24.10, som udgives den 27. august.

Med venlig hilsen
EG Sundhed Teamet

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Kære Kunde,

Vi vil gerne informere dig om en vigtig opdatering vedrørende udfordringen med nemjournalisering hvor visse indstillinger ikke overføres korrekt til jeres fagsystem.

På grund af nogle uforudsete omstændigheder har vi været nødt til at udskyde implementeringen af vores løsning på dette problem. Vores planlagte fix vil nu blive inkluderet i den næstkommende release om 2 uger.

Vi forstår, at dette kan forårsage nogle ulemper, og vi vil gerne understrege, at vi arbejder på højtryk på at færdiggøre løsningen. Vi sætter stor pris på din tålmodighed og forståelse i denne sag.

Tak for din fortsatte støtte.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problem identifiziert

På nuværende tidspunkt sender vi ikke mails fra EG Sundhed. Det betyder, at I ikke modtager statusmails eller kalender invitation.

Vi arbejder på at få dette op og køre igen.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Netforvaltning Sundhed

Wartungsarbeiten

Mediconnect

Funktionsbereit
STAR Integrationen virker ikke
STAR Integrationen virker ikke

Mediconnect Process

Funktionsbereit
STAR Integrationen virker ikke
STAR Integrationen virker ikke

General orientering

Funktionsbereit

EG Kørekort

Funktionsbereit

EG Sundhed

Funktionsbereit
Release notes til EG Sundhed
Brevskabeloner er midlertidigt slået fra
Vedr. Send til læge funktion
Vedrørende udsatte sager
STAR Integrationen nu aktiv i EG Sundhed
EGSU: Mail

Aktueller Verlauf

In der letzten Zeit ist nichts passiert.