Drift

Der er udfordringer med korrespondancemeddelelser i NetForvaltning Sundhed/NFS

Resuelto

Vi kan nu bekræfte, at systemet er tilbage i normal drift, og alt fungerer som det skal.

Til info har vi processeret alle meddelelser, der har stået i kø de sidste 20 dage.
Det ser ud til, at alt kom igennem i går, men meddelelserne stammer faktisk fra de seneste 20 dage.
Det betyder, at datomarkeringen på meddelelserne kan virke forvirrende – desværre er dette ikke noget, vi kan ændre på.

Vi vil bede jer tjekke, om I modtager meddelelserne korrekt nu, og give os besked, hvis der opstår problemer.

Tak for jeres tålmodighed og samarbejde under forløbet.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Investigando

Vi vil gerne give en opdatering på sagen vedrørende udfordringen med korrespondancemeddelelser.

Vi afventer i øjeblikket en afklaring fra en 3. part, som er nødvendig for at kunne løse problemet endeligt.

Vores forventning er, at sagen bliver løst i løbet af næste uge, og vi holder jer selvfølgelig orienteret, hvis der sker ændringer i denne tidsplan.

Tak for jeres forståelse og tålmodighed.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Investigando

Vi vil gerne give en status på udfordringen med afsendelse og modtagelse af korrespondancemeddelelser.

Sagen viser sig at være mere kompleks end først antaget, og vores teknikere arbejder målrettet på at identificere årsagen og implementere en varig løsning.

Vi forstår, at dette kan påvirke jeres arbejde, og vi sætter stor pris på jeres tålmodighed.

Vi kontakter jer igen, så snart vi har nyt om løsningen eller kan give et estimat for, hvornår problemet forventes løst.

Tak for jeres forståelse.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Investigando

Vi arbejder fortsat på at løse udfordringen med at sende og modtage korrespondancemeddelelser.

Der er tale om en lidt mere kompleks sag, og vores teknikere undersøger i øjeblikket forskellige muligheder for at finde den bedste løsning.

Vi opdaterer jer igen, så snart vi har nyt.

Tak for jeres tålmodighed og forståelse.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/