Ikke muligt at kontakte Support pr. telefon samt logge på NFS+MC via ADFS

Löst

Vi er glade for at kunne meddele, at vores telefonisystem nu er oppe og kører igen.

Eventuelle problemer, som brugerne har oplevet, er blevet løst, og telefonlinjerne fungerer nu som normalt.

Vi ønsker at takke jer for jeres tålmodighed og forståelse, mens vi arbejdede på at løse denne udfordring.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Utreder

Vi oplever desværre pt. udfordringer med vores telefonsystem og det er derfor ikke muligt at kontakte os pr. telefon.

Vi arbejder på højtryk på at løse udfordringen.

Det betyder også at der er udfordringer med at logge på Mediconnect og NFS med ADFS.

Oplever I udfordringer med jeres NetForvaltning Sundhed og Mediconnect opfordre vi jer til at kontakte os vi vores Supportportal eller via e-mail support.egdw@eg.dk

Vi beklager meget de gener denne udfordring skaber.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

12 berörda tjänster: